LOUIS VUITTON




ubersöt tröja- mini rodini






jätt snygg tröja - mini rodini







gullig pälsjacka (fake) - mini rodini




favoriten..... UGGS <3



liten del av hela ugg lagret

 

 

 

chic byxdress - mini rodini



okej.. dett var bara lite små saker. nu kommer vi till det stora. JAG HAR FÅTT MIN LOUIS VUITTON VÄSKA <3
mamma smsade mig idag och skrev att väskan hade kommit till butiken. man behövde hämta den senast imorgon, så självklart rusade min underbara mamma ser till deras butik på Birger Jarls gatan och köpte den.
jag bad henne att fråga om de kunde slå in den, det gjorde dem. kanske låter konstigt, men tycker inte ni också att det hade varit roligare att öppna ett paket???

haha. här kommer bilder :)

 

 

 




fin ??? <3
modellen heter Keepall 50, och är en weekendbag. alltså, jag kommer att använda den ex. som handbagage när man reser, och när man sover hos kompisar. extremt användbar. skriver nog inte prset här, men kommentera om du vill veta.
 AHHHH! jag är sååååå glad just nu.!!
skulle även vilja ha louis vuittons resväska, kostar dock runt 20 tusen. får nog jobba ett bra tag då!

många vill att jag ska videoblogga. självklart kan jag det, men jag måste bara komma på hur man gör, ringer nog andou..
håll ut någon timme bara!
vad tyckte du om väskan och kläderna?



xoxo vendela


Kommentarer
Postat av: Daniella

Vad fick du betala för den underbara väskan? Love it! :)

2011-03-01 @ 18:06:36
Postat av: Anonym

6750 kr :)

2011-03-01 @ 18:26:51
Postat av: Anonym

Superfina saker! Har aldrig hört talas om märket förrut men nu vet jag, Mini Rodini!

Superfin LV väska!



Kängtar till videobloggeN!!



Ha det BÄST!!!



Kram Milia<3

2011-03-01 @ 18:28:57
Postat av: Nellie

Åh, en helt underbar väska! Jag måste bara ha en! Men vi får se... :) <3

2011-03-01 @ 19:05:21
URL: http://n-knows.devote.se
Postat av: anna

vendela, du borda starta en egen blogg! :)

2011-03-01 @ 20:11:28
Postat av: Vilma

Vem betalade väskan?

2011-03-01 @ 22:19:55
Postat av: amel

ååå så fin!!!

jag förstår precis att du ville att dom skulle slå in den,hahaaha.det ska jag också,fråga när jag får den på min födelsedag!Det är så fina paket...ahahah.

du är verkligen jätte bra på att blogga och videoblogga,tycker att du ska skaffa en egebn blogg:D

pusss & KramQ!amel

2011-03-02 @ 10:39:29
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0