Ugg's

Hej och godkväll! Tack för alla kommentarer angående vilken parfym jag ska köpa, jätte bra tips! :D Nu har jag återigen en fråga.. Vad tycker ni läsare om Ugg's? Är ni lika förälskade i de som jag? Jag tycker faktiskt att alla är fina. Höga som låga, svart som rosa. Pluspoäng är ju att de är så otroligt sköna, det underlättar verkligen skoldagen, eftersom att det känns som att gå runt i tofflor! Jag skulle vilja Uggs som innetofglir, men de är ju ganska dyra.. Så därför ska jag nog köpa ett par "bearpaw" som ser ut som Uggs, fast det är de inte ;) de finns ändade att köpa i USA, men de kostar bara 200 kr! Men vad tycker ni om Uggs? Utseende, pris, färg? Kommentera! Juste, besök min kompis blogg www.louisevuitton.blogg.se ! Det är därifrån jag kom att tänka på Uggs! Hon startade den nyligen. Sov gott, dröm söt alla kära bloggläsare :) xoxo vendela

Kommentarer
Postat av: Milia

Hah, a jag tycker också UGG's är superfina! 200kr var billigt för att köpa ett par "liknande" UGG's, köp dem om du hellre vill ha de än UGG'sen...



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-03-11 @ 08:41:05
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Anna

JAG ÄLSKAR UGGS!! Jag har ett par cheesnut (orginalfärgen) oo dom är sveen sköna!! HA DET BRA!!

2011-03-11 @ 12:16:17
Postat av: amel

jag tycker att Uggs är världens bästa skor och världens bäsat kop!

älskar dom bara,hihhi

2011-03-11 @ 15:12:30
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0