Igår sov jag hos Chloe

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Igår sov jag hos Chloe med Filippa =)
Vi gjorde middagen själva.
Menyn var:
Förätt: Vitlöksbröd och Tomat och Mozzarella
Varmrätt: Pasta och köttfärsås
Efterrätt: Vattenmelon och Vaniljglass och LAKRITSSÅS =)

Här är lite bilder





Här kommer lite bilder på våra namlappar (gjorda av mig) Gjort på TOALETT papper










Andrea-rea = Andrea
Chutte-tutte = Chloe
Christophe-Gallopp = Christophe (Chloes pappa)
Filippa-Snippa = Filippa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Vi låg i sängen och såg på film och hade väldigt roligt! =)
Här är en sne bild på oss




INTE mitt vanliga SMILE...hehe ♥

Nu ska Pirro/Carro = Carolina sova hos mig

Vi ska nu ut och åka pulka =)

XOXO ANDOU

 


Kommentarer
Postat av: Beata

snyggt smile Andou!! <3 :)



kram

2010-12-31 @ 08:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0