I'm back

hello I'm back after a break. Men jag hoppas att ni har klarat er =) Jag ska nu försöka blogga dygnet runt =) På fredag har vi franska prov =( Franska är kul men eejj prov. Det är inte så svårt heller. Sedan nästa vecka har vi Engelska prov =(


IDAG på musiken sjöng jag om en av mina bästisar Lovisa Last Christams i mikrofon (LIKE)
Vi var bäst......... Eller det är inte så ovanligt =)


Jag har märkt att jag skriver många smilesar men det är bara för jag är glad hela tiden.
Och nu speciellt för det snart är JULAVSLUTNING =====)))))) och att mina föräldrar åker till NYC "The Big Apple" hahaha (från skolan) Imorgon alltså Tisdag. Jag har VÄRLDENS längsta önskelista.

På julavslutingen ska jag troligtvis sjunga Solo elr Duett =) Mikrofon Andrea, Andrea mikrofon
"troy sharpay, sharpay troy.



Ses imorgon Bye  bye


Kommentarer
Postat av: carl ss

du skrev jag sjöng om min kompis lovisa

haha

och jag ägde dig på musiken

2010-11-29 @ 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0