(gästbloggar)

Hej alla! Nu är det Vendela som bloggar. Vi fick precis ett sms från mamma och Andou att det landat i New York. ´De hade tagit sig igenom passkontrollen och är nu påväg till hotellet. De bemöttes av 23 graders värme. ÅÅÅhh herre gud vad jag äör avundsjuk. Jag blev lämnad hemma :( orättvist säger jag bara! Klockan halv åtta kom taxin och mötte upp dem.
Ojj, nu ringde Andou   ----- avbrott i skrivandet-------
Näää, är det någon mer än mig som är avundsjuk?? Hon går i en kortärmad klänning just nu. Eller de sitter iof i en taxi, men.. ändå..
Andou satte så sig sina oanvända UGGs imorse, i färgen sand, mellan storlek. De lär hon ej behöva.
Jag kommer försöka uppdatera så ofta som möjligt. Blir en liten utmaning att sköta 2 bloggar samtidigt, men det funkar!
Kramar :D

Kommentarer
Postat av: Milia

Du är inte ensam haha. Hoppas de har det bra där i New York och att de kommer hem med bra presenter till dig hihi.



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-04-11 @ 23:09:02
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Anna

Varför fick inte du följa med till New york? ;P

Ha det bra!

2011-04-12 @ 08:34:05
Postat av: Anonym

Kan du skriva vad din blogg heter?

2011-04-12 @ 09:26:15
Postat av: diddi

vfr får inte du följa me till new york om ni endå e syskon??

2011-04-12 @ 14:39:31
Postat av: Alice

Åh, avundsjuk_chey hääär! :O

Hälsa från ALLA hennes bloggläsare :D



Anonym; Vendelas blogg är blogg.amelia.se/vendela



Anna & Diddi: Som jag förstod det så fick Vendela följa med sin mamma till NY när hon gick i 6an, utan Andou. Så nu var det Andreas tur. :)

2011-04-12 @ 15:41:28
Postat av: amel

ååå vad underbart!

Hälsningar Amel!

2011-04-12 @ 16:22:40
URL: http://fashionamel.blogg.se/
Postat av: Em

Varför åker inte vendela till New york? Snälla svara i inlägg!!

2011-04-13 @ 11:50:19
Postat av: Mimi

Hej Vendela!



Varför följer inte du med till New York?



Ha det så bra!



Kramar från Mimi.

2011-04-14 @ 11:11:42
URL: http://livetmedmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0