livet i New York (gästbloggar)

Hej alla! Nu är det Vendela igen. Jag har pratit lite med Andou idag och tydligen är det heeeelt fantastiskt. Inte så oväntat..
De har shoppat som galningar och jag har fått några bilder. Men det är nog ingen ideé att jag lägger ut de nu, eftersom att jag kommer att få fler snart. Men imorgon kan ni räkna med att få se dem.
Senast de ringde undrade de hur många Juicy mjukisbyxor jag ville ha och vilken storlek jag har i JBrand byxor.. JIPPIE!
Ha en trevlig kväll alla!
Kramar :D

Kommentarer
Postat av: amel

hihi,vad kul!:=)

2011-04-13 @ 15:32:43
URL: http://fashionamel.blogg.se/
Postat av: Milia

Å, så kul de verkar ha det! Vilka JBrand byxor vill du ha? Är det de mörkgröna med bla. en stor ficka på sidan? De är jättefina hihi.



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-04-13 @ 18:56:55
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: mia

hur många juicy mjukisbyxor ville du ha??? vilken färg???

2011-04-14 @ 14:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0