Marc By Marc Jacobs

Dessa ursöta skor på Marc By Marc Jacobs är verkligen ett måste nu till våren =)
Jag kommer s'kert att köpa ett par. Men det finns ju väldigt många olika färger. Här är några exempel:



Dom är vädligt festliga och snygga =)



Dessa med päls är hur snygga som helst verkligen =)



Denna annorlunda modell är väldigt sommrig så inget att andvända nu men mot sommaren blir det nog väligt populärt =)



Dom hära är väl nästan snyggast?



Kommentera vad du tycker?
Vilken färg tycker du passar mig? det behöver inte vara någon av dessa.
Har du ett par?
Om svar JA, vilka har du?
Om svar NEJ, skulle du vilja ha några?



Svara gärna på de frågor jag ställt dig =)




XOXO ANDOU



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har provat dom vita sista fast i svart ..., men dom var för stora(jag har storlek 35) fast jag provade i 35. Men om dom passade skulle jag ha fått dom, så det tyckte jag var lite synd.

Ha det bra! :D

2011-04-01 @ 08:49:17
Postat av: Anonym

Ursäkta mig cheyyen,

men tänk på djuren?

Verkligen snälla!

Du har på dig de...

Tänk om någon skulle göra så mot dig!

Hoppas du ändrar inställning! :)

Tack

2011-04-01 @ 23:29:07
Postat av: Vigdis

Hej Andou! Kul blogg :)



Jag har inga marc by marc jacobs ballerinor men har tänkt att köpa ett par klassiska tory burch med svart eller silvrigt märke ;)



Håller med dig om att de understa var klart snyggast!

Ha det så bra! Kram

2011-04-02 @ 17:46:16
URL: http://vigdiss.blogg.se/
Postat av: L

de understa var jättesöta! :) skulle vilja ha ett par, men har inga.. :P tycker du ska köpa dem! kram

2011-04-03 @ 15:09:47
Postat av: Gabriella

dom där underst var sjukt fina!

2011-04-04 @ 17:03:08
URL: http://gabriellahagstrom.blogg.se/
Postat av: Gabriella

dom där underst var sjukt fina!

2011-04-04 @ 17:03:23
URL: http://gabriellahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0