Vad ska en kille ha som ska fånga intresse av mig?

Jo, en kille som ska ha någon möjlighet på mig måste först och främst vara snäll. Det är igentligen det viktigaste. Lite annat viktigt är också:
Snygg
Bra självförtorende
inte Ove Sundberg =)

Det killar jag söker just nu ska ha JB STYLE! Där ingår:Mycket Lila, populär, svår fångad (hahahah). En annan sak som då är ganska svår att få är en kille som har talang =) Helst med rösten annars går det bra med lixom sporter och lite magrutor sitter aldrig fel =)

Jag skrev ju att en killa ska vara svårfångad och det är nämligen jag också. Dom ska få kämpa ett tag =) hahaha <3


Vad tycker du är det viktigaste hos en kille?
Tror du at det är lätt eller svårt att hitta den "perfekta" för mig?
Tycker du jag kräver för mycket?








OMB <3 <3 <3 LOVE YA <3 <3 <3 TÄNK OM ALLA KUNDE VARA SOM HONOM <3 <3 <3




XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Julia

Prenumererar du på någontidning? Om inte, vilka tidningar brukar du köpa?

2011-04-29 @ 07:29:40
Postat av: amanda

Älskar Justin bieber, håller med om att han verkligen skulle vara drömkillen. Bra smak du har, andou! :)

tack för bästa blogg, kram =D

2011-04-29 @ 14:54:01
URL: http://amandasarkiv.blogg.se/
Postat av: Hanna

HEJ! Tänkte svara på frågorna i slutet till dina läsare:)

1. Det viktigaste hos en kille är såklart att han är snäll helst snygg oxå;D

2. Nja det kan kanske bli lite svårt, han ska ju ha JB-style & en talang så... men lycka till och hoppas att du hittar nån<33

3. Du kankse kräver lite mycket men jag har samma krav som du så jag kanske inte ska säga något:D



Lycka till!

2011-04-29 @ 15:40:20
Postat av: Anna

Aa han är snygg! Men den bilden, vet du om det är hans riktiga kropp som huvet sitter på? Hehe huvet ser lite inklippt ut fast jag vet inte. Men aja, HA det superbra! :D

2011-04-29 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0