Nagellacket som passar!

När du reser utomlands till ett varmt ställe blir du ofta brun =)
Det är ju grymt snyggt att vara brun. Men man kan fortfarande bli snyggare. Med nagellack blir man hetast på stranden! Men inte med alla färger utan dessa:

 

 

 

MAVALA´S  NICE nagellack eller MAVALA´S HONG KONG nagellack!!!

 

Själv har jag båda. Men NICE gillar jag mest =)

 

MAVALA´S nagellack är så bra för att dom håller länge och kostar bara runt 50kr. MAVALA är en väldigt känt sminkmärke. Dom säljer t.ex. Läppstift också =) Men märket är mest känt för sina nagellack

 

 

 

Har du något MAVALA nagellack?

Isåfall vilka sorter/färger?

Andvänder du andra nagellack?

Isåfall vilket?




Om du inte har något nagellack från MAVALA så tycker jag att det blir årets bästa köp för dig =)

 

 

Har du några frågor om märket? Då kan du bara kommentera din fråga =)

 

 

 

XOXO ANDOU

 

 

 

 


 


Kommentarer
Postat av: Maja

Själv har jag Mavala Nice, ännu snyggare på än i flaskan!!



Skriv en kommentar om mina outfits!

2011-02-25 @ 11:50:37
URL: http://www.majas.devote.se
Postat av: Anna

Vi i vår familj älskar vi isadora nagellack o dom är super bra!!! vi har typ 30 olika färger. Ha det bra!!!

2011-02-25 @ 13:01:56
Postat av: Mandie

Jag har 2 st :) Mavala Mexico (mörk lila) och Mavala Tropique (baby blå) :)

2011-02-25 @ 13:54:50
URL: http://maaandiiieee.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har fyra par Mavala men tycker dem är jätte dåliga, hehehhehe.

Jag använder mest O.P.I men också Isadora, har några depend, några chanel osv. =)

Puss och kram

2011-02-25 @ 15:29:56
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: izabella

du har jättebra blogg! kolla gärna in min!

kram

2011-02-25 @ 15:44:39
URL: http://justbella.devote.se
Postat av: Anonym

O.P.I är dem bästa !

2011-02-25 @ 17:07:57
Postat av: try what he says

click here for the greatest 18650 Rechargable Battery anywhere

Postat av: หี

I useɗ to be suggested this web site via my
cousin. I'm no longer certain whether this
publish is written via him as no one else recognise such exact aЬoսt my
difficսlty. You're аmazing! Thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0