Frågor och Svar

Postat av: Ebba <3

Hej ! kan inte du göra en videoblogg? hade varit superroligt!
Älskar din blogg! <3 :)

2011-01-30 @ 10:52:34

Hej Ebba! Jag kan absolut göra en videoblogg men min "mikrofon" på datorn är sönder så isåfall när jag kanske är hos en kompis eller när vi har köpt en ny dator =) <3
Tack så jätte mycket =)
Kram <3
Postat av:

Du verkar så snäll och rolig och aa,man skulle ju vilja vara din vän . Haha men en videoblogg skulle vara super, ps. du har jättefint hår.:)

2011-01-30 @ 11:16:10

Tack =) Haha jag gillar att träffa nya kompisar men helst med namn =) hehe.
Tack så jätte mycket
Kram <3
Postat av:

Väljer du att köpa flera biliga kläder eller färre dyrare och bättre kvalite. Kan du visa ditt absolut favorit plaggoch ditt absolut dyraste plagg. :)

2011-01-30 @ 12:11:09

Det varierar väldigt mycket =/ hehe.
Visst kan jag det men jag måste bara hitta det först =)
Kram <3
Postat av: felicia

är chloe pratig på lektionerna?
är chloe en som vågar prata mkt?


2011-01-30 @ 15:06:36

Hej Felicia!
Chloe och jag går inte i samma klass längre (men vi gjorde)
Men hon är väldigt pratfull av sig =)
Hon pratar typ mest av alla jag känner! hehe <3
Kram <3

Hoppas ni fick svar på era frågor =)
XOXO ANDOU


Kommentarer
Postat av: felicia

tack för svaret!:)<3

2011-01-30 @ 17:08:36
Postat av: Anonym

hehe glömde skriva mitt namn, heter awa.Du verkar så snäll och rolig och aa,man skulle ju vilja vara din vän . Haha men en videoblogg skulle vara super, ps. du har jättefint hår.:)

2011-01-30 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0