Jaaaaa!

Idag var jag med Chloe och Amelie!
Chloe skulle lämna presenterna från Paris till mig. Detta fick jag:



Askarna är från LADURÈE och det är karameller i.
Den stora rund asken är också från LADURÈE men det är Macarons i.
Hermes asken va till min storasyster och det var en parym och en body lotion <3.
Tuberna var från Sephora och det var en Vanilj Creme Brulèe och en Coconut milk body lotins.
Den avlånga saken är socker fast i läppar =)
Sedan IPHONE 4 skalet <3 <3 <3 =) =) =)

Karamellerna fick alla dela på och samma sak med sockret.
Allt annat var till mig förutom Hermes sakerna!

TACK CHLOE!

XOXO ANDOU






Kommentarer
Postat av: Lilla H

Vilka fina saker du fick av din kompis. Hur smakar Macarons? Ser typ ut som maräng?

2011-01-10 @ 13:31:04
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Andou

Hej Lilla H!

Tack <3

Macarons har en mjuk ovan och undersida men har en smak i mitten t.ex. choklad, vanilj och karamell!

Det finns hur många smaker som helst!



Det är nästan maräng på ovan óch under sidan!



Kram Andrea

2011-01-10 @ 16:48:13
URL: http://andou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0