SOLSIDAN =)

JAAAAAAAA idag är det premier av solsidan kl20.00 på TV4. Det får man verkligen inte missa. Jag är helt besatt av förra säsongens avsnitt. Köpte boxen =)




Ove och Anette är nog dom människorna som jag absolut inte skulle klara av att leva med haha





Jag ska absolut se och hoppas att ni också får skratta åt dom =)


Kommer du se Solsidan??
Såg du förra årets??
Vad tycker du om solsidan som film??
Vad tycker du om skådespelarna??
Skrattar du mycket??
Vem tycker du spelar bäst??


XOXO ANDOU


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg älskar solsidan. det är bäst. :)

2011-01-16 @ 15:55:41
Postat av: Allie

Såklart!!! <3

Jag har alltid sätt den och kommer alltid göra det!

Den e bäst och jag skrattar hela tiden.

Den bästa i filmen toor ja e den där blonda som ÄLSKAR Nathalie Schuterman! Hhah

2011-01-16 @ 18:02:33
URL: http://lifeofallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0