:(

Det värmer verkligen att ni (ni vet vilka ni är) tycker att Vendela är jätte dålig på att blogga! Jag blir verkligen uppmuntrad. Nästan alla som skriver så kan inte vara intresserade av mode mm! Vendela gör det Jag säger och ni får faktiskt stå ut med att jag har en jätte snäll syster. Vendela bloggar ju mest om mode, trender och vad som är inne och ute. Om du vill bli något inom mode så är det hära en bra början. Gå rakt på det svåra går inte om ni tror det. Om ni vill ha mig tillbaka så gör mig inte tvingad till det. Jag vet vilka som tycker och tänker vad och jag kommer att ha kvar det så jag kan sitta och säga dumma saker till er när ni gör så som Vendela gör! Då kan ni få känns hur det känns. Nu när datorn är sönder hinner jag inte göra så många inlägg för att det är ganska jobbig från mobilen! Då väljer Vendela själv att hjälpa till. Tack :-) Detta var inget illa menat men tänk på vad ni säger! XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Nora

Håller helt med dig! Vendela är jätte duktig på att blogga, och vet jätte mycket om mode! När hon startar en egen bligg kommer det lätt bli min favoritblogg! Och kommen säkert att ha en säker framtid inom mode!

Snälla Vendela ( och andou) sluta inte blogga!! Lyssna inte på alla som säger att ni är dåliga! För de vet att de bara är avundsjuka!!!



// Nora

2011-03-09 @ 20:30:05
Postat av: -

vendela är grym på att blogga!

2011-03-09 @ 20:30:25
Postat av: Stephanie

VEndela är superduktig på att blogga!!!!!!!!!!

2011-03-09 @ 20:38:18
URL: http://wessley.blogg.se/
Postat av: Stephanie

VEndela är superduktig på att blogga!!!!!!!!!!

2011-03-09 @ 20:38:23
URL: http://wessley.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud va taskigt av "de" att säga så! Snacka om att man är avundsjuk och inta har något annat för sig!

2011-03-09 @ 20:40:00
Postat av: amanda

Vendela, du får absolut inte sluta blogga pga av några dumma kommentarer, strunta fullständigt i de!

Kraaam

2011-03-09 @ 20:45:15
Postat av: Fellan

Ja Gud, vad fånigt av dem! Strunta i dem!!!

2011-03-09 @ 20:49:52
Postat av: nina

Kört hårt Vendela, kör ditt eget race och strunta i alla andra! Du har ju lixom flera hundra som läser din blogg! Och jag vet att det typ bara är 3 som tycker att du är en dålig bloggare, för mer kan det omöjligt vara!

pok <3

2011-03-09 @ 21:13:50
Postat av: Milia

Snälla Andou och Vendela, lyssna inte på de dumma kommentarerna! Ni anar inte hur bra ni är på att blogga. De andra är bara avundsjuka och ni kan såå mycket om mode så att det inte är sant! De vill bara göra allt svårare för er men ni ska verkligen inte bry er om det! De har nog inget annat att göra än att vara taskiga mot andra. Av alla (vi säger 500) läsare så kanske 7 är taskiga och du vet att vi posetiva och snälla människor är SÅÅÅ mycket bättre än de negativa och vi uppskattar allt ni gör, eller i fall jag gör det så strunta i dem! De har inget bättre för sig! Jag vet att det känns, det kommer alltid att finnas dumma människor men strunta i dem!

Haha, kanske inte så bra skrivet...



Ha det så bra!



Kram Milia<33

2011-03-09 @ 21:30:39
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: ellalilja

hej , jag har en tävling på min blogg om att få en bloggsvar inbjudan!

du kanske vill vara med?

2011-03-10 @ 08:28:29
URL: http://eellaaaas.blogg.se/
Postat av: Vilma

Lyssna inte på de taskiga komentarerna! Ni är två super bra och söta hihi, bloggare! Längtar tills vendela får en egen blogg! Kram <3

2011-03-10 @ 21:21:32
URL: http://vilmacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0