Ert fel!

Jag kanske lägger ner bloggen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, kära andou , din blogg är verkligen bäst och det säger jag inte bara till dig för att du ska behålla den , jag berättar bara sanningen. DU FÅR INTE SLUTA BLOGGA, SNÄLLA SÖTA ANDOU.

2011-03-14 @ 22:00:57
Postat av: Anonym

Nej din blogg är ju su

per.

Annorlunda fin blogg

N Noggran och bra uppdatering

D Dålig? Heh inte ens i närheten :)

o Overkligt och ofantligt bra

U Underbar

2011-03-14 @ 22:03:16
Postat av: Andou

Jag får se! Det Är bara det att jag har lust att typ skjuta dom som skriver dumma kommentarer! Ni vet att jag spårar upp er så jag vet vilka ni är!

2011-03-14 @ 22:09:27
Postat av: Milia

NEEJJ, Andou, din blogg är SÅÅÅ bra! Förlåt om du tyckte det där jag skrev i förra iinlägget var taskigt men det jag menade var, att jag själv skulle bli lite irriterad ifall någon (jag i detta fall)kommenterade varje inlägg två gånger. När jag skrev det där menade jag verkligen inget elakt! Men jag vet att du vill att vi ska kommentera så det är därför jag gör det hela tiden... Jag ville vekligen inte göra dig ledsen på något som helst sätt! Det måste varit ett missförstånd för jag menade verkligen inget elakt! Jag hoppas verkligen att du förstår mig.

MENADE VEKIGEN INGET, INGET ILLA.

Jag besöker bloggen FLERA gånger om dagen och längtar efter dina uppdateringar för jag är BEROENDE av din blogg! Den är verkigen beroendeframkallande på ett bra sätt.



Ha det så bra!



Kram Milia

Hoppas verkligen att du förstår mig.

2011-03-14 @ 22:26:44
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Josefine

Men Andou, jag läser din blogg så ofta jag kan och skrattar högt ibland när du skriver nåt kul! Jag har bara träffat dig en gång men det känns som att din blogg är äkta och de du skriver är sant! Jag tycker inte du ska lägga ner din blogg pga några idioters kommentarer. De som har skrivit de där kommentarerna är bara idioter som inte har nåt bättre för sig! Jag får också elaka kommentarer ibland men det är bara att försöka ignorera. Ta åt dig av det här istället! Haha, kram på dig och lägg inte ner bloggen vad du än gör! Lova mig det! <3

2011-03-14 @ 23:43:07
URL: http://vivuva.blogg.se/
Postat av: filippa

Nej... :'(

2011-03-14 @ 23:47:14
URL: http://ffilippaas.blogspot.com
Postat av: Anna

NEJ! VARFÖR DÅ?

din blogg är jätte bra :D

2011-03-15 @ 07:34:01
Postat av: Anonym

Varför är det vårt fel?

2011-03-15 @ 07:51:42
Postat av: Alice

Andou.. Det är internet.

Skapar man en blogg får man vara lite

beredd på att det kommer komma

taskiga och olämpliga kommentarer från störda idioter

som inte har något liv. Men det kommer ju också underbara

kommentarer från folk som beundrar dig, eller hur?

Det är DESSA kommentarer, de fina, som ska ge dig en

drivkraft att fortsätta! Det finns alltid en bra och en dålig sida,

en god och en ond. I livet, i bloggvärlden osv..

Skit i de taskiga kommentarerna. Eller förnedra de tillbaka.

Du kan inte låta dom vinna, andou. Det får inte hända.

Visa att du är stark, inte bryr dig. Om du visar dig svag kommer

de bara hålla på ännu mer. Tror du att de skulle gå fram

irl och säga det som de skrivit? Nej, för dom är riktigt,

riktigt fega. Jag hoppas att du inser, att jag och många andra

beundrar dig. Jag VET att det är fler som gillar än ogillar dig.

Och jag tror egentligen inte att någon ogillar dig,

de vill bara hacka ner någon och valde dig. Idioter..

Men du ska veta att du nt är ensam, väldigt många bloggare får

taskiga kommentarer varje dag, that's internet lxm.

Welcome to the world of avundsjuka ;)



Puss, hoppas du stannar <3

2011-03-15 @ 08:10:46
Postat av: amanda

neeejjj!!!!

2011-03-15 @ 12:34:36
Postat av: Louise

nej ge oss en chans att börja kommentera dååå! :)

2011-03-15 @ 14:31:50
Postat av: Julia.B

Alla andra skrev så fint, så jag tror inte att jag behöver skriva något mer förutom:



<3 HOPPAS ATT DU STANNAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3



Om du ändå inte vill så vill jag att du ska veta att jag aldrig kommer att glömma varken dig eller din blogg :)

2011-03-15 @ 15:37:11
Postat av: O.o

vårt fel? öhm :/ <3

2011-03-15 @ 16:15:20
Postat av: niki

ärligt talat. Om det är för att vi nt kommenterar. snälla, skärp dig. Du kan ju nt tvinga oss att kommentera. Om dey är för att någon skirver ngt taskigt, det händer alla, men kna ju nt ge upp för några kommentarer! om du vill lägga ner din blogg för det FINE!!!

2011-03-15 @ 16:43:14
Postat av: Anonym

Neej.. Lägg inte ner bloggen!!!!!!

2011-03-15 @ 17:55:19
Postat av: Varför är det vårt fel?

Varför är det vårt fel?

2011-03-15 @ 18:11:58
Postat av: izabella

nej gör inte det!!! jag tycker inte att du ska bry dig om andra säger taskiga saker!!! det är verkligen lågt av dem att göra det....

snälla ta inte bort den!!!

kram

2011-03-15 @ 18:30:06
URL: http://justbellas.devote.se
Postat av: Maria

Måste säga att det är superstörande och säga såhär.

Alla gör det, väntar på pepp kommentarer och fortsätter bloggen?

Om du är bestämd är det ditt val, kanske du kan börja twittra :)?

2011-03-15 @ 18:33:44
Postat av: Filippa

neeej snälla!!:( <3 ta inte bort din underbara blogg!! läser den varje dag och man blir så glad när man kommer hem från skolan och ser att du har uppdaterat! Älskar din blogg kram <3

2011-03-15 @ 18:54:14
Postat av: Carro <3

Neeeej du får inte lägga ner bloggen!!!!!!!

Den är super bra <3

jag har till och med länkat din blogg i min blogg för att jag tycker den är så bra!

Kram <3

2011-03-16 @ 18:35:01
URL: http://lifestylebycarro.blogg.se/
Postat av: Isa

Nu vet jag ju inte vad dom dumma kommentarerna handlar om och jag förstår inte varför man ska skriva såna heller, men personligen bryr jag mig då inte om ifall någon "spårar upp mig". Kommenterar man kan man väl lika gärna skriva vem man är, men som sagt så förstår jag inte meningen i att skriva taskiga kommentarer baraföratt, då är det ju bättre sluta läsa! Tror det bara handlar om att låta dumma kommentarer rinna av en eller bara radera kommentaren om någon skriver nåt taskigt. Tycker hur som helst du verkar vara en gullig och härlig tjej och kikar in här då och då!

Kram!

2011-03-30 @ 15:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0