Grattis mamma!

Nej, hon fyller inte år, som vissa av er kanske tror ;) i går fick hon nämnligen en Louis Vuitton väska av pappa! Modellen heter Never full, och är i storlek medium. Åååhhh, den är såååå underbart snygg! Eftersom att vi för tillfället inte har en dator över huvud taget, så kan jag inte lägga ut en bild. Men ni kan ju alltid söka på Google. Förlåt för att varken jag eller Andou har bloggat särkilt mycket, men det blir ju jobbigare utan dator :/ men tack för att ni är så underbara som fortsätter läsa. Blev förvånad när jag såg statistiken, som ökat betydligt de senaste dagarna!! TACK! För er som undrar, så kommer min blogg att startas inom kort. Självklart får ni reda på när! En annan sak.. Igår när mamma kom hem, så berättade hon att det hängde en så gott som ny Balenciaga väska i fönstret på en butik som ligger mitt emot mig. Det är en vintage butik, och hon som lämnade in väskan köpte den i julas på Nathalie schuterman! Jag är riktigt sugen på att köpa den. Men jag borde inte lägga ner mer pengar på väskor nu..;) Eller vad säger ni? xoxo vendela

Kommentarer
Postat av: Milia

Jaa, kanske... Du har ju som du själv säger spenderat väldigt mycket pengar på väskor och så... Om du verkligen vill ha den, tänk i fall den kommer komma till användning och så... Låter som en rådgivare haha, men ger bara tips... haha!



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-03-08 @ 19:50:59
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken färg av neverfull vit,vanliga eller den me rutor? :)

2011-03-08 @ 20:01:45
Postat av: Vendela

Hej! Väskan är i monogram mönstret, den vanliga!



xoxo vendela

2011-03-08 @ 20:19:26
Postat av: Louise H

Åh, jag önskar mig den i födelsedagspresent, men jag tror inte att jag kommer att få den. Den är jätte fin! Grattis till henne!

Längtar tills du startar egen blogg..:) då kan man läsa mer om dig!

Hälsa Andou från ett fan!

:D

2011-03-08 @ 20:21:56
Postat av: filippa

längtar till du startar egen blogg för du är så bra på att blogga!!:) Köp väskan de är ju värsta kapet!

Kram<3

2011-03-09 @ 15:15:20
Postat av: Ebba

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!!!!!!!

2011-03-09 @ 19:13:29
Postat av: Nellie

Jag skulle köpt den ;)

2011-03-09 @ 20:24:22
URL: http://n-knows.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0