grönt (gästbloggar)

hejsan hoppsan lillebror.. jag vet inte om ni har märkt det, men blogg.se har varit jättekonstigt idag. jag har försökt att publicera hela 3 inlägg, men det har inte fungerat. hoppas att ni ser detta nu! meniaf, vårfärger.. tänker ni också på grönt?? det gjör i alla fall Isabel Adrian på chic. jag håller med, i alla fall efter att ha kikat igenom elle, och deras undertidning som var en aning tunnare - trend biblen! under några år så har ju korallfärgat regerat, så inte konstigt att det kommer att bli mycket grönt i vår. själv är jag inte helt försjust i ljusgrönt, för det passar inte på mig. men jag tror säkert att jag skulle kunna hitta fina assecoarer i grönt! jag ska ex. gå till Afroart på nybrogatan och köpa ett jättefint armband därifrån! sedan så skulle det vara fint med en grön bikini! appropå bikini, om du har en lillasyster (mellan 2-8 ungefär) så kanske du är intresserad av Armanis nya bikini, som jag packade upp på babyshop idag! ååååhhhh....... den var sååå fin! jag kommer att lägga in en bild ikväll. en ny favorit är kläder från Wheat.. allt ser så fint ur, och det är inget krimskram mm. allt är stilrent och ubergulligt! önskar att jag vorre en storlek mindre.. okej, men snart kommer ett videoinlägg. xoxo vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ, den låter jättefin! Haha, Armanin då då...



Ha det så bra!

Kram Milia

2011-03-02 @ 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0