Inköps möte!

hej! idag när jag var på babyshop, undrade Linn (hon som äger babyshop) om jag och Karla ville med på ett inköpsmöte med märket I dig Denim - självklart ville vi det! det fanns så mycket fina kläder! bl.a ett par jeans och en jeansjacka! t-shirtarna var oxå såå coola! och vet ni vad!?
Linn beställde två av de tröjorna i min och karlas storlek som vi får!

ååh, tack så jätte mycket Linn! sedan fick vi "bonus", så vi fick välja något att ta till våra småsystrar. jag valde då den gråa t-shirten (som jag visat i ett annat inlägg), och Karla valde ett bar leggings till sin ena syster och ett jättefint linne till sin andra! när vi skulle packa upp två kartonger från Armani, så såg vi att det bara låg massa Armani kassar och tidningar i dem, så vi fick ta några var! jag tog ungefär 4 kassar, eftersom att jag använder de som gympapåsar! när vi skulle packa upp väskorna från Oilily, så låg det massa broshyrer i kartongerna där med. i broshyrerna fanns det sånna där saker som barn får på flygplan.

 ni vet de där klistermärkena som man ska klistra på en bild. så jag tog några sånna till min syster Fifi också. någon undrade om jag går i skolan, och hur jag hinner med att jobba. jag jobbar ändast på lov och ibland på helgerna. självklart går jag i skolan! sedan var det en annan som undrade om jag har bra betyg och om jag är duktig i skolan. och för att vara ärlig så tycker jag att jag är duktig i skolan. jag hade väldig bra terminsbetyg! :) men skolan går helt klart före jobbet, men det här lovet hade jag inget att göra, så då bestämde jag mig för att jobba! hoppas att jag svarade på era frågor.






lite bilder från i dig denim, coola jeans va??






2010 Vår








t-shirten. TACK! världens härligaste jobb för att vara 14 år!



xoxo vendela

Kommentarer
Postat av: Milia

Å, vad kul ni verkar ha det där!!!



Ha det så bra!

Kram MIlia

2011-03-03 @ 18:25:52
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åhh vad roligt!! Jag skulle också vilja jobba på babyshop, kram Rebecca

2011-03-03 @ 22:15:30
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åhh vad roligt!! Jag skulle också vilja jobba på babyshop, kram Rebecca

2011-03-03 @ 22:15:55
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0