Jobbar

Tjenare alla söta läsare. Just nu sitter jag och Chloe på lagret och tar en liten paus. När vi hade varit på det största lagret så skulle vi hänga upp kläder i rätt märke! Det var jätte svårt och trångt men det var det som var så himla roligt. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då =).
Men nu har vi varit lite på Nathalie Schuterman Baby And Child och sorterat skor och gått till alla olika lager och fyllt på och rensa vilket var jätte kul för chloe välte hela skohögen som var typ 2m hög.. hahahahha <3

Nu ska vi fortsätta men jag lägger upp mera bilder när jag har kommit hem (om datorn funkar hemma för den paja igår).




XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Milia

ÅÅÅÅ, vad kul ni verkar ha det!!! Verkar såå superkul!!!



Ha det BÄST!



Kram Milia

2011-03-17 @ 16:18:36
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Freddie! <3

Hej ska ni jobba på fredag också elr vilka dagar jobbar ni? Ha det bra pussss!

2011-03-17 @ 17:24:05
Postat av: :)

asså det går inte att gå in på chloés blogg!

det står typ "Error 503" eller ngt…

2011-03-17 @ 19:30:51
Postat av: Milia

AA, det gör det för mig med...

Hoppas det fixa sig snart !!!



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-03-17 @ 20:03:43
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0