Nathalie Schuterman

Tjeeeeenare! Idag när jag och chloe var påväg hem så möttes vi av denna framsida =)

 



Nathalie Schuterman! Mer om denna artikel hittar du i tidningen YOURlife!

Men imorgon har årskurs 6-9 i skolan Operation Dagsverk. Då ska man samla ihop 150kr var och sedan ge dom pengarna till ett barnhem i veitnam (stavning?) eller något sånt.
Jag och chloe ska jobba lite på Nathalie Schuterman, lite på hennes pappas jobb och lite på min pappas jobb =)

Har du också Operation Dagsverk?

XOXO ANDOU


Kommentarer
Postat av: Milia

Å, jättefin! Har den redan hihi!



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-03-16 @ 19:42:13
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Alice

Låter spännande (:

ska ni jobba på alla dom tre ställena

på en dag?! :o

2011-03-16 @ 20:56:19
Postat av: Emma

det har vi oxo fast jag vet inte var jag ska jobba / Emma från djursholm

2011-03-17 @ 08:07:38
Postat av: Madeleine

det har våran skola också (vrs)! :) <3

2011-03-17 @ 17:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0