Sätta er på prov!

Jag vet att detta kanske var lite taskig mot de flesta men grejen med det hela var att jag ville sätta er på prov!

Men tror ni ärligt att jag bryr mig. Jag vet att ALLA som skriver dumma saker bara är avundsjuka så jag blir ju inte sur bara för att ni är avundsjuka på mig.

Från och med nu så tas alla kommentarer borts utan NAMN helst Mailadress!

Om ni nu tycker att jag är bortskämd eller konstig så har jag en fråga varför vill ni då läsa min blogg? Nu har ni väl inget att säga?


Bara så att ni vet så vet jag vilka alla ni som har kommenterat dumma saker är. Jag spårar upp er så SHUT UP!


Sådär! Nu kan ni väl bara gå runt i era hem och tänka Andou har rätt, jag är bara anundsjuk XD!

Jag låter er ej vinna!



Sedan till er som inte gillar min oufit så har jag faktiskt blivit vald till en av Östermalms bäst klädda "tonåringar" så ni kanske inte bör säga så som ni gör.

Förresten det var någon som skrev att den hade sätt mig! Kommentera "Jag har sett dig" om du har gjort det =)
(Jag bor på Östermalm) <3



Hoppas att ni får en härlig kväll =)

 

XOXO ANDOU



 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vet också hur det känns. Jag får elaka kommentarer om att jag är bortskämd o.s.v.

Jag stöder dig.

2011-03-15 @ 20:49:01
Postat av: Milia

Å, vad kul att du har blivit utsedd till det! Vem är det som har gjort det, vore jättekul att få veta hihi. Strunta i de taskiga kommentarerna. Din blogg äger!!!



Ha det bäst!



Kram Milia<3



Förresten, håller med, du är jättefint klädd!!!

2011-03-15 @ 20:56:46
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag får sånna kommentarer hela tiden om att jag är bortskämde =(

Så jag vet exakt hur det känns, puss och kram

2011-03-15 @ 20:58:35
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag får sånna kommentarer hela tiden om att jag är bortskämde =(

Så jag vet exakt hur det känns, puss och kram

2011-03-15 @ 20:58:52
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Oj förlåt, glömde mail adress, puss puss

2011-03-15 @ 20:59:29
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Amel

Hej!

Förstår hur det känns;)jag får också några elaka kommentarer:(men jag tänker bara:ni känner inte mig,kommentera vad ni vill men ni kommer alltid veta att ni har sårat någon:(

Men du e alltid super fint klädd och man kan redan tänka sig att du har vunnit det där priset;)

Puss & kram!amel

2011-03-15 @ 21:41:02
URL: http://fashionamel.blogg.se/
Postat av: filippa

Bra sagt Andou!:) Du är bästa bloggaren och du har bra känsla för mode oavsett vad dom säger! Ord kan inte få dig att sluta blogga eller så du är bäst och så är det bara<3 :) Kram<3

2011-03-16 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0