Base23

Heej! Iadg var jag på Base23 auditon men det gick dock inte sådära superbra! Jag sökte till Musikal-linjen. Där dansar du och sjunger och spelar teater.
På auditonen så dansar man och sjunger. Dansen gick väl sådär men sången gick väldigt bra tycker jag =) Jag sjöng greatest love of all och sedan skulle jag sjunga vem kan segla för utan vind =) heheh




Base23 är ganska bra för det ligger väldigt nära mig så jag slipper åka tunnelbana elr buss =)



Såhär härlig kan en föreställning se ut =)


Någon som går på Base23?
Någon som går på någon annan danskurs?



XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det skulle vara såå kul om du gjorde ett videoinlägg där du sjunger! Du sjunger så himla fint:D

2011-05-25 @ 19:14:15
Postat av: Anonym

jag går på musikallinjen steg 1. Men igår så sökte jag till steg b2, tror jag kommer in...! Hoppas du oxå kommer in! Ps. vi känner varandra lite genom våran mammor typ. :)

2011-05-25 @ 19:29:25
Postat av: Alice

Aa, fast nu är det uppehåll för min del.

Har dansat sen jag var 3 :)



Funderar faktiskt på att börja på base!



2011-05-25 @ 19:41:45
URL: http://fashionquake.blogg.se/
Postat av: julia

kom du in? :)

2011-05-25 @ 19:54:24
Postat av: Anonym

Jag går på Base! Fast på dansarlinjen :)

2011-05-25 @ 21:05:58
Postat av: Cassi

Hej andou har lite frågor till dej,

Vilken paralell går du i alltså à,b elr c o går choke och agii i samma elr vilka går dem i?

Brukar du och dina kompisar åka med sl kommunalt alltså tunnelbanna elr buss elr hur tar du dig runt i stan elr vad man ska säga?

Är base23 en heltidskola elr bara en danskurs, trodde det bara var en kurs men du skriver skola?

Skulle var supersnällt om du kunde svara, var " borta " när du hade frågestund och kunde inte ställa dem då din blogg är megabäst!!!!!!!!

Kram

2011-05-25 @ 21:19:03
Postat av: Cassi

Hej andou har lite frågor till dej,

Vilken paralell går du i alltså à,b elr c o går choke och agii i samma elr vilka går dem i?

Brukar du och dina kompisar åka med sl kommunalt alltså tunnelbanna elr buss elr hur tar du dig runt i stan elr vad man ska säga?

Är base23 en heltidskola elr bara en danskurs, trodde det bara var en kurs men du skriver skola?

Skulle var supersnällt om du kunde svara, var " borta " när du hade frågestund och kunde inte ställa dem då din blogg är megabäst!!!!!!!!

Kram

2011-05-25 @ 21:19:31
Postat av: steffi!

gud va kul andou!!!

jag gick bara street förra terminen på base, men ska börja i streetlinjen och ta en klass balett<3:))

2011-05-25 @ 21:38:55
Postat av: Malin

Fråga: När du hade frågestund så skrev du ner flera frågor som du inte kunde svara på direkt (alltså när du svarade på andra frågor i videobloggen) Kommer du att svara på dom snart? Kommer inte riktigt ihåg vilka frågor det var men typ Kan du visa dina väskor, kan du visa kort på alla i din familj m.m.

2011-05-26 @ 11:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0